مدیرعامل شرکت شهروند در تشریح و بررسی سیاستهای شرکت شهروند در حوزه فروشگاهی و بازرگانی به لزوم تهیه سند راهبردی و تدوین نقشه راه بلند مدت اشاره کرد. به گزارش بلدیه نیوز؛ داود قربانیان مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند در نشست با مدیران فروشگاهی با تاکید بر لزوم همافزایی و ایجاد زنجیره اتصال در عملکرد تمام […]
مدیرعامل شرکت شهروند در تشریح و بررسی سیاستهای شرکت شهروند در حوزه فروشگاهی و بازرگانی به لزوم تهیه سند راهبردی و تدوین نقشه راه بلند مدت اشاره کرد.
به گزارش بلدیه نیوز؛ داود قربانیان مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند در نشست با مدیران فروشگاهی با تاکید بر لزوم همافزایی و ایجاد زنجیره اتصال در عملکرد تمام ارکان شرکت با بیان این مطلب افزود: تهیه و تدوین چشم انداز مسالهای است که باید به عنوان یک نقشه راه امیدبخش و شتاب دهنده در مجموعه تعریف و عملیاتی شود، داشتن سند راهبردی طولانی مدت میتواند مقیاسی برای سنجش میزان اثربخشی عملکرد شرکت باشد.
اوبا بیان اینکه امروزه فضای کسب وکارها در حال تغییر است، ادامه داد: شروع پاندمی کرونا و شرایط اقتصادی حاکم منجر به تغییر عادات خرید مصرفکنندگان شده، لازم است ضمن شناخت و اطلاع از این تغییرات راهکارهایی در خصوص تامین سبد خانوار ارائه و عملیاتی شود.
مدیرعامل شهروند بیان کرد: امروزه بخش عمدهای از کسب و کارها و صنعت خرده فروشی تمرکز خود را بر فروش در فضای مجازی قرار دادند، فروشگاههای شهروند نیز با آگاهی از این موضوع باید در مسیر هوشمندسازی و ریلگذاری دانش محور حرکت کند.
وی با اشاره به برنامههای توسعه محور یادآور شد: طرح توسعه شعب شهروند در قالب فرانچایز و هایپری بررسی شده، امیدوار هستیم از طریق شهرداریها در تمام نقاط کشور بتوانیم نسبت به تخصیص فضای فروشگاهی مناسب رایزنی و اقدام کنیم.
به گفته قربانیان، فروشگاههای شهروند نیازمند یک تحول بنیادین و تغییر در ساختار منابع انسانی است، انتظار میرود با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و دانش موجود بتوانیم قدم سازندهای جهت بالندگی و شکوفایی در تمام شعب شهروند برداریم.
غلامعلی پیرحبشی معاون فروشگاهی شهروند نیز ضمن برشمردن آخرین راهکارها و سیاستها در حوزه ارتقا و تحول فروش تاکید کرد: یکی از اصلیترین عوامل در اقبال مشتریان و افزایش میزان فروش قیمت کالا است، لازم است راهکارهایی در خصوص فرآیند سفارشگیری، تامین کالا و عرضه آن تدوین و اجرایی شود.
گفتنی است در این نشست مدیران فروشگاهی ضمن ارائه نظرات و طرح مشکلات و چالشها، آخرین پیشنهادها و نقطه نظرات خود را در حوزه فروش و شناخت بازار و رقبا طرح و بررسی کردند.
لزوم توسعه کیفی، مدیریت منابع انسانی، توسعه فیزیکی اثربخش، اجرای سیاستهایی در سطح کلان که منجر به اثربخشی مثبت برای مجموعه شود، بروزرسانی و نوسازی تجهیزات فروشگاهی، بازنگری در طرح طبقهبندی مشاغل در راستای بهبود مراتب شغلی کارکنان از جمله مواردی بود که از سوی مدیران مطرح شد.
شایان ذکر است داود قربانیان در حاشیه این نشست ضمن بازدید از فروشگاه بیهقی از نزدیک در جریان ظرفیتهای این فروشگاه به عنوان یکی از مهم ترین زنجیره های تامین و عرضه کالا در پایتخت قرار گرفت.
پایان پیام/