اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان کم برخوردار

در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ از توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار این منطقه خبر داد.

به گزارش بلدیه نیوز،‌ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: با همکاری اداره آموزش‌های شهروندی، سرای محلات ۱۲ گانه و خیرین محلی منطقه۲۲؛ اقدامات لازم برای تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ عدد کوله‌پشتی به همراه لوازم التحریر شامل: دفتر، خودکار، مداد، تراش، پاک کن، خط کش، جامدادی، مداد رنگی ویژه دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی و سایر مقاطع تحصیلی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار انجام شد.

خداوردی با تاکید بر اینکه کمک برای ایجاد فرصت برابر برای دانش‌آموزان کم برخوردار یک اقدام اجتماعی مهم محسوب می شود گفت: ما باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا همه دانش‌آموزان به صورت برابر از این فرصت بهره‌مند شوند.

معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ ادامه داد: اهدای بسته لوازم التحریر، فرصتی است که به دانش‌آموزان نیازمند کمک می‌کند تا با امکانات مناسب به مدارس بازگردند و به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

وی اظهار کرد: این اقدام اجتماعی نشان از همبستگی و حمایت اجتماعی نسبت به دانش‌آموزان کم برخوردار است، امیدوارم که این تلاش مشترک با خیرین محله، بهبود آموزش و یادگیری دانش‌آموزان نیازمند را به همراه داشته باشد و آنها را به سمت آینده‌ای روشن و موفق هدایت کند.

انتهای پیام//

نظرات بسته شده است.