تامین آب شرب تهران نیازمند کاهش ۱۵۰ میلیون مترمکعب در مصرف است
مدیرعامل آبفا استان تهران گفت: باید در سال آبی جدید حداقل ۱۰ درصد یا به عبارتی ۱۵۰ میلیون مترمکعب در استان تهران کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم تا بتوان آب شرب مردم را تامین کرد.