به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ به رغم پیچیدگیهای اجرایی ساخت ایستگاه تقاطعی توحید، تمام تجهیزات ایستگاه از تولید داخل استفاده شده و باعث کاهش هزینهها شده است. به گزارش بلدیه نیوز؛ مجتبی در آیین بهره برداری از ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ مترو با بیان این مطلب افزود: تا […]
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ به رغم پیچیدگیهای اجرایی ساخت ایستگاه تقاطعی توحید، تمام تجهیزات ایستگاه از تولید داخل استفاده شده و باعث کاهش هزینهها شده است.
به گزارش بلدیه نیوز؛ مجتبی در آیین بهره برداری از ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ مترو با بیان این مطلب افزود: تا ۳ هفته پیش شک داشتم افتتاح این ایستگاه به پایان آذر برسد، اما حدود ۴۰۰ تکنسین به صورت همزمان مشغول کار بودند و پیچیدگی اجرایی این ایستگاه به دلیل عمق ۴۶ متری و همچنین عدم اجرای سکوها سخت بود.
او ادامه داد: تمام تجهیزات ایستگاه از تولید داخل استفاده شده و باعث کاهش هزینهها شده است.
شفیعی با اشاره به تاکید شهردار بر توسعه حوزه حمل و نقل و مترو، بیان کرد: افتتاح ماهیانه یک ایستگاه و رفع نواقص، با حمایت های مالی و ویژه کارگشا بوده است.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه حمایت های دولتی نسبت به تکالیفش خیلی ضعیف و نزدیک به صفر بوده است، یادآور شد: با توجه به محدودیت های مالی و باید سعی کنیم با ابتکاراتی منابع بخش خصوصی را درگیر کنیم و برنامه دقیق و عملیاتی را ارایه دهیم.تا راهکارهای توسعه مترو با هماهنگی معاونت مالی اقتصادی داشته باشیم.
او با اشاره به اینکه توسعه مترو که حدود ۱۵۴ کیلومتر از طرح جامع ریلی تهران است که ۱۳۷ ایستگاه باقیمانده است، تاکید کرد: این میزان با حداکثر توان در حدود ۳.۵ سال قابلیت اجرا دارد.
به اعتقاد شفیعی؛ با تعامل خوب مدیریت شهری و دولت،اگر منابع متفاوت از گذشته تخصیص یابد تا مردم از شبکه کامل متروی تهران بهره برداری باشند.
پایان پیام/