ارائه خدمات غیر حضوری در پیک ششم کرونا در تهران!

به دنبال قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز با هدف پروتکل های بهداشتی و ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در دیدار معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با مدیرعامل فاوای شهرداری تهران توافقاتی در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان تهرانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بلدیه نیوز؛ در جریان این دیدار سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائهی خدمات به ذی‌نفعانی هم‌چون سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و به‌ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه‌ی این دو نهاد را لازمه‌ی رفع نواقص و تقویت سرویس‌ها دانست.

سردار دولتخواه عنوان کرد: از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته‌ایم و این همکاری می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند. او به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا ضمن تمجید پیشرفت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش‌های پلتفرمی مانند GIS این پلتفرم‌ها را بستری برای همکاری‌های آینده دانست و برای عقد تفاهم‌نامه‌هایی برای پیش‌برد کلان‌پروژه‌های هوشمندسازی پلیس و شهرداری اعلام آمادگی کرد.

رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در این دیدار، ابراز داشت همکاری بین شهرداری و ناجا می‌تواند منشا اتفاقاتی خیر برای شهروندان باشد و ضمن اشاره به تعامل همیشگی بین این دو نهاد، اظهار امیدواری کرد رویکرد مثبت موجود بتواند منجر به بهبود عملکرد و افزایش کیفیت پلتفرم‌های «تهران من» و «پلیس من» شود. به گفته‌ی او زمینه‌های همکاری بین‌دستگاهی بسیار گسترده است و هوشمندسازی شهر بدون تعامل همه‌‌ی بازیگران این حوزه ممکن نیست.

نظرات بسته شده است.