شهردار تهران با استعفای جلال بهرامی موافقت کرد؛ محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران شد

شهردار تهران ضمن موافقت با استعفای جلال بهرامی، محسن هرمزی را به سرپرستی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش بلدیه نیوز؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران روز -سه شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲- با استعفای جلال بهرامی معاون حمل‌ونقل و ترافیک موافقت کرد.

شهردار تهران در حکمی محسن هرمزی را به سمت سرپرستی این معاونت منصوب کرد.

همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکم دیگری مهندس جلال بهرامی را به عنوان مشاور منصوب کرد.

گفتنی است مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استعفای معاون شهردار تهران، بیان کرد: آقای بهرامی به دلیل مسائل خانوادگی پس از درگذشت پدرش گفت نمی‌تواند دیگر در این جایگاه باشند.

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.