بینایی سنجی کودکان در شهر زیرزمینی!

به گفته سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ طرح سراسری بینایی سنجی کودکان در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بلدیه نیوز؛ سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: طرح سراسری غربال‌گری پیشگیری از نابینایی و تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال در سراسر کشور، همزمان با همه پایگاه‌های غربال‌گری و سلامت در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی شهروندان به ویژه کودکان عنوان کرد و گفت: کودکان بخش مهمی از مخاطبان متروی تهران را تشکیل می‌دهند و شهر زیرزمینی به عنوان شهر دوستدار کودک در این طرح سراسری مشارکت می‌کند.

نقیب تاکید کرد: طرح غربال‌گری و بینایی سنجی از کودکان با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی استان تهران، با استفاده از دستگاه اپتیک پلاس، تابلوی E چارت و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

گفتنی‌ است؛ ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، دروازه شمیران و تئاترشهر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه و به مدت سه هفته متوالی آماده ارایه خدمات مشاوره سلامت به مسافران شهر زیرزمینی است.

نظرات بسته شده است.