رییس کمیسیون حملونقل شورای شهر تهران گفت: ما می توانیم خط بی آرتی ایجاد کنیم و فرقی هم نمیکند که کجا باشد. سیدجعفر تشکری هاشمی درباره پروژه بیآرتی تهران_کرج گفت: هرکجا که عرض معبر اجازه دهد، ایمنی عابران پیاده فراهم شود و تقاضا به اندازه کافی وجود داشته باشد ما می توانیم خط بی آرتی ایجاد کنیم و فرقی هم. نمیکند که کجا باشد. به گفته رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، با توجه به درخواست ایجاد بیآرتی تهران_کرج وهمچنین وجود مترو، بهتر است مترو این خط را توسعه دهیم و مشکلی هم ندارد، اگر روزی مسئولان به این نتیجه برسند که بی آرتی باید احداث شود لازم است که شرایط سنجیده شود. او گفت: سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری باید مطالعات لازم را انجام. دهد و اگر مورد تایید قرار گرفت، گزینه پیش روی در نظر گرفته شود البته چنین موضوعى در شورا مطرح نشده و اولین بار است که از شما مىشنوم. پیشتر معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران گفته بود که مطالعه طرح احداث بی آر تی بهمنظور پوشش سفرهای رفت و برگشت تهران – کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این. طرح دیدهشده است. پایان پیام/
سیدجعفر تشکری هاشمی درباره پروژه بیآرتی تهران_کرج گفت: هرکجا که عرض معبر اجازه دهد، ایمنی عابران پیاده فراهم شود و تقاضا به اندازه کافی وجود داشته باشد ما می توانیم خط بی آرتی ایجاد کنیم و فرقی هم. نمیکند که کجا باشد.
به گفته رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، با توجه به درخواست ایجاد بیآرتی تهران_کرج وهمچنین وجود مترو، بهتر است مترو این خط را توسعه دهیم و مشکلی هم ندارد، اگر روزی مسئولان به این نتیجه برسند که بی آرتی باید احداث شود لازم است که شرایط سنجیده شود.
او گفت: سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری باید مطالعات لازم را انجام. دهد و اگر مورد تایید قرار گرفت، گزینه پیش روی در نظر گرفته شود البته چنین موضوعى در شورا مطرح نشده و اولین بار است که از شما مىشنوم.
پیشتر معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران گفته بود که مطالعه طرح احداث بی آر تی بهمنظور پوشش سفرهای رفت و برگشت تهران – کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این. طرح دیدهشده است.