متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است

فرماندار شهرستان ملارد از وجود مشکلات و معضلاتی در زمینه سکونت‌های غیررسمی گلایه کرد و گفت: در سیستم حمل‌ونقل عمومی و واگذاری اتوبوس‌ها مشکلاتی وجود دارد و متروی غرب استان نیز با توجه به دستوراتی که صادر شده، نیازمند تأمین اعتبار است.

به گزارش بلدیه نیوز از ملارد، جابر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان ملارد با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶۵۰ واحد صنعتی است و در بخش صفادشت ۵۰۰ واحد صنعتی مستقر هستند که زمینه اشتغال برای ۲۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: این شهرستان ۶۱ درصد تولید قارچ و ۳۱ درصد تولید تخم مرغ استان را به خود اختصاص داده و بیش از ۷ هزار تن تولید گوشت مرغ، بیش از ۲ هزار تن گوشت قرمز، بیش از ۱۰۷ هزار تن شیر و ۲۲ تن تولید سالانه عسل در شهرستان ملارد تولید می‌شود.

فرماندار ملارد در ادامه گفت: استیجاری بودن ادارات و اجاره‌های بالا از جمله مشکلات شهرستان است و برای استقرار ادارات در شهرک اداری، نیاز است که همکاری و اقداماتی صورت گیرد و با تأمین نیرو می‌توان رسیدگی بیشتر بر مشکلات مردم داشت.

وی به تخصیص اعتبار در حوزه آب شهری و کشاورزی، شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه، بازچرخانی پساب، تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، رسیدگی به سرانه‌های درمانی و فرهنگی، بازنگری طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد.

کریمی به معضل سکونت‌های غیر رسمی و چالش‌های ایجاد شده اشاره داشت و افزود: در سیستم حمل‌ونقل عمومی تعدادی از اتوبوس‌ها واگذار نشده و اتوبوس‌های داده شده امکان استفاده ندارند و در زمینه متروی غرب استان نیز با توجه به دستوراتی که صادر شده، تأمین اعتبار لازم است.

فرماندار ملارد در پایان خاطرنشان کرد: بزرگراه غدیر در کاهش بار ترافیکی مؤثر است و موانعی که در این راه وجود دارد که لازم است از سوی استان رسیدگی و برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.