عذرخواهی شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از ساکنان منطقه محمدآباد شهرقدس

شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران به دنبال انتشار گزارش از مشکلات تأمین آب در محمدآباد شهر قدس به دلیل اختلال به وجود آمده از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش بلدیه نیوز به نقل از تسنیم از شهرقدس، در پی انتشار گزارشی با عنوان “‌‌روایتی از رنج و مصائب اهالی محمدآباد شهر قدس/ گذران سخت زندگی ‌با انواع مشکلات ” در ۱۲ شهریورماه از مشکلات اهالی محمدآباد شهرقدس در تأمین آب شرب، شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در اطلاعیه‌ای ضمن پوزش از اختلال به وجود آمده، از ساکنان آن محدوده خواست با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری، این نهاد را در تأمین پایدار آب شرب یاری رسانند.

در این اطلاعیه آمده است: منطقه محمدآباد از جمله مناطق دارای جمعیت و بافت متراکم از نظر ساخت‌وساز است و به دلیل ساخت‌وسازهای بی‌رویه و افزایش جمعیت با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب برخی کوچه‌های منطقه موردنظر دچار افت فشار و قطعی آب در ساعات اوج مصرف شده بود.

گفتنی است بخشی از محدوده محمدآباد خارج بافت شهری و روستایی و خارج از خدمات شهری است و امکان ارائه خدمات با توجه به زیرساخت‌ها وجود ندارد.

شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران همچنین اعلام کرد که مشکل تأمین آب شرب پس از بررسی و تقویت فشار شبکه آبرسانی با استفاده از مخزن ذخیره آب شرب منطقه و اجرای یک مورد سه‌راه گیری از خط ۳۰۰ میلیمتری و اجرای ۱۰۰ متر لوله‌گذاری در خیابان شهید حیدری هم‌اکنون برطرف شده است.

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.