آلودگی بصری و از همه مهمتر افزایش تعداد سازه های تبلیغاتی در شهر تهران با هدف درآمدزایی بیشتر شهرداری از این بخش هر چند با اعتراضاتی همراه بود اما آنطور که مدیرعامل سازمان زیبا سازیشهر تهران اعلام کرده است؛ با هدف تغییر فعالیت های فرهنگی در شهر تهران سازه های تبلیغاتی ترمیم و نوسازی می […]
آلودگی بصری و از همه مهمتر افزایش تعداد سازه های تبلیغاتی در شهر تهران با هدف درآمدزایی بیشتر شهرداری از این بخش هر چند با اعتراضاتی همراه بود اما آنطور که مدیرعامل سازمان زیبا سازیشهر تهران اعلام کرده است؛ با هدف تغییر فعالیت های فرهنگی در شهر تهران سازه های تبلیغاتی ترمیم و نوسازی می شود.
به گزارش بلدیه نیوز؛ رضا صیادی علت اجرای این طرح را انتقاداتی می داند که در گذشته به سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص نحوی اکران های فرهنگی در مناسبت های خاص شده بود. به همین دلیل این سازمان دردوره جدید مدیریت خود تصمیم گرفته است تا در توجه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مناسبات مختلف، وظیفه ما استفاده از تمام ظرفیت ها در این حوزه است.
به اعتقاد او؛ ترمیم و نوسازی سازه های فرهنگی سازمان زیباسازی نیز یکی از اولویت های اصلی است که در این زمینه حتی نسبت به ترمیم سازه هایی که روشنایی آن ها دچار مشکل بوده اقدام کرده ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکیدکرد: یک ظرفیت اکران فرهنگی در سازه های تجاری نیز داریم که اقدامات لازم برای استفاده از این ظرفیت انجام شده است تا بتوانیم تعداد اکران ها و سازه های تبلیغاتی و فرهنگی بیشتری در سطح شهر داشته باشیم.
به اعتقاد صیادی؛ در برخی موارد یا در دوره های گذشته شاهد اکران های فرهنگی زیادی در سطح شهر بودیم اما به دلیل پراکنده بودن آنها، اکران ها به چشم نمی آمدند. به همین منظور رویکرد محتوایی ما به سمتی است که با تغییر محورها و مدل کاری تبلیغات بیشتر نمود پیدا کند.
پایان پیام/