سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه ریزی این معاونت برای معرفی مجدد مجموعه های ورزشی به شهروندان خبرداد و گفت: معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان در نظر دارد با طراحی تبلیغات محیطی مانند ساخت تیزر و نصب بیلبورد در سطح مناطق پایتخت به شناسایی، رونق و درنهایت درآمدزایی […]
سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه ریزی این معاونت برای معرفی مجدد مجموعه های ورزشی به شهروندان خبرداد و گفت: معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان در نظر دارد با طراحی تبلیغات محیطی مانند ساخت تیزر و نصب بیلبورد در سطح مناطق پایتخت به شناسایی، رونق و درنهایت درآمدزایی این مجموعه های ورزشی کمک کند.
به گزارش بلدیه نیوز؛ رضا عاشوری درباره فعالیت مجموعه های ورزشی سرپوشیده با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا با بیان این مطلب افزود: طبق آخرین ابلاغیه ستاد ملی کرونا، ۲۱۱ مجموعه ورزشی سرپوشیده شهرداری تهران از جمله استخرها، سالن ها و… همچنان می توانند با ۶۰تا ۷۰درصد ظرفیت و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و منعی برای فعالیتشان وجود ندارد.
او ادامه داد: تصمیم گیری برای نحوه فعالیت و یا تعطیلی این مجموعه های ورزشی سرپوشیده با توجه به سویه جدید کرونا منوط به ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا خواهد بود.
عاشوری درباره جزئیات نخستین نشست کارگروه افزایش درآمد، ظرفیت سازی و آسیب شناسی اماکن ورزشی که با حضور مدیران ادارات معاونت اماکن و برخی مدیران با سابقه مجموعه های ورزشی برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته این مجموعه ها به صورت تعطیل و نیمه تعطیل بودند و درآمدی نداشتند، بنابراین برای ارائه راهکارهای کارآمد، در این جلسه جنبه های مختلف فعالیت این مجوعه های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.
او از برنامه ریزی این معاونت برای معرفی مجدد مجموعه های ورزشی شهرداری به شهروندان خبرداد و یادآور شد: معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان در نظر دارد با طراحی تبلیغات محیطی مانند ساخت تیزر و نصب بیلبورد در سطح مناطق پایتخت به شناسایی، رونق و در نهایت درآمدزایی این مجموعه های ورزشی کمک کند.
پایان پیام/