راه‌اندازی ۵ میدان تره‌بار جدید در منطقه ۷ تهران

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت از راه‌اندازی پنج میدان تره‌بار جدید در این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

 به گزارش بلدیه نیوز ، مصطفی علیپور با اعلام اینکه تا پایان امسال پنج میدان تره‌بار جدید در منطقه هفت راه‌اندازی خواهد شد، گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و مراحل اداری این دو میدان انجام شده و به زودی از سوی سازمان میادین میوه و تره بار، پیمانکاران آن برای تجهیز و بهره برداری انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از این میادین میوه و تره بار در خیابان مدنی مابین خیابان های فتحنایی و شریفی قرار دارد و به زودی افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: یکی دیگر از این میادین در خیابان سیبویه افتتاح خواهد شد و برآوردها این است که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

علیپور با تأکید بر اینکه مراحل اداری ساخت سه میدان میوه و تره بار در خیابان‌های دماوند جنب نمایندگی ایران خودرو، سبلان شمالی قبل از میدان سبلان و خیابان سرباز جنب ایستگاه در حال ساخت مترو نیز در منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار عملیات آماده سازی این سه میدان را در دستور کار قرار خواهد داد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت با تاکید بر اهمیت میادین میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان گفت: منطقه هفت هم اکنون هفت میدان میوه و تره بار دارد و با احتساب پنج میدان میوه و تره باری که احتمالا تا پایان سال به بهره برداری می رسد صاحب ۱۲ میدان میوه و تره بار خواهد بود و امید است که این اتفاق موجب جلب رضایت بیشتر همشهریان در منطقه هفت شود.

علیپور با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌هایی که از شهروندان صورت گرفته، میادین میوه و تره‌بار یکی از شاخص‌های رضایت‌مندی مردم در تهران است، یادآور شد: همشهریان با مراجعه به این میادین می‌توانند بیشتر اقلام مصرفی را با قیمت‌هایی پایین‌تر از بازار تهیه کنند و بر همین مبنا منطقه هفت شهرداری تهران به دنبال افزایش تعداد این میادین است، اما به دلیل بافت متراکم اکثر نواحی منطقه، افزودن میادین میوه و تره بار با توجه به کمبود زمین دشواری های فراوانی دارد. با این حال مدیران منطقه هفت در راستای توسعه و افزایش سرانه خدماتی شهروندان به محض فراهم شدن شرایط مناسب، میادین جدیدی در تمامی محلات چهارده گانه اضافه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.