بازدید شهردار تهران از مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین

شهردار تهران از ساعات آغازین صبح امروز جهت بازدید از مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در میدان امام حسین (ع) حضور یافت.

به گزارش بلدیه نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین ساعات صبح امروز- چهارشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲-  با حضور در میدان امام حسین (ع) بازدید خود از مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین را آغاز کرد.

محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این بازدید شهردار تهران را همراهی کردند.

علیرضا زاکانی در ادامه باحضور در محل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، آخرین تمهیدات برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان حاضر در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین را بررسی کرد.

وی هم‌چنین ضمن کنترل ترافیک محورهای مختلف شهر تهران از مرکز مانیتورینگ معاونت، دستورات مقتضی را جهت تسهیل در تردد شهروندان صادر کرد.

در ادامه این بازدید شهردار تهران ضمن حضور در مرکز فرماندهی پلیس راهور تهران، همراه با سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت حمل‌ونقل معابر مختلف پایتخت را مورد بررسی قرار دادند.

انجام واپسین هماهنگی‌ها در راستای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد حمل‌ونقل شهروندان، محور این گفت‌وگوها در مرکز پلیس راهور تهران بزرگ بود.

گفتنی است مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت هفت صبح امروز از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و تا اذان مغرب در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.