به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران؛ عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) متعاقب تجهیز کارگاه پروژه آغاز خواهد شد. به گزارش بلدیه نیوز؛ عباس شعبانی در حاشیه بازدید از این پروژه افزود: بزرگراه یادگار امام (ره) پس از عبور تونلی از اراضی پادگان جی، در تقاطع ۳ سطحی میدان فتح […]
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران؛ عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) متعاقب تجهیز کارگاه پروژه آغاز خواهد شد.
به گزارش بلدیه نیوز؛ عباس شعبانی در حاشیه بازدید از این پروژه افزود: بزرگراه یادگار امام (ره) پس از عبور تونلی از اراضی پادگان جی، در تقاطع ۳ سطحی میدان فتح به بزرگراه فتح متصل خواهد شد و بازفعال سازی کارگاه این پروژه ظرف یک هفته آینده خبر داد.
وی توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال آن به بزرگراه فتح را به عنوان یکی از تکالیف عمرانی مدیریت شهری در برنامه سوم توسعه شهرداری تهران برشمرد و ادامه داد: در حالی که انتهای جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) در وضع موجود، به شبکه معابر فرعی و محلی با عرض کم ختم شده احداث ادامه بزرگراه به سمت میدان فتح در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن براساس برآوردها به حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شعبانی با بیان اینکه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال آن به بزرگراه فتح با توجه به پروژه های در حال اجرای بزرگراه شهید بروجردی و بلوار بهاران، این معبر بزرگراهی شمالی- جنوبی را به جاده ساوه متصل و به عنوان یکی از مبادی ورودی و خروجی جنوب غرب پایتخت مطرح خواهد ساخت، بیان کرد: توسعه بزرگراه یادگار امام (ره)، زمینه ساز برقراری ارتباط بزرگراهی شمال غرب و جنوب غرب پایتخت بوده و به این ترتیب پهنه غربی پایتخت همانند آنچه با احداث ادامه بزرگراه امام علی (ع) در پهنه شرقی پایتخت صورت پذیرفته است، شاهد توسعه یک مسیر بزرگراهی ممتد از شمال تا جنوب خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) گزینه مناسبی برای دسترسی به بازار آهن شادآباد ایجاد کرده و یک مسیر سریع و ایمن بزرگراهی برای مراجعه به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را پیش روی شهروندان تهرانی قرار خواهد داد.
پایان پیام/