احضار مالکان و هیات مدیره ساختمان‌های بحرانی به دادسرای تهران

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های پرخطر، مصوب شد تا مالکان و هیئت مدیره ساختمان‌های بحرانی به دادستانی تهران فراخوانده شوند.

به گزارش بلدیه نیوز ، به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی در این باره توضیح داد: در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های پرخطر مختصات ساختمان‌های بحرانی به تفکیک تمام منطقه ۶ و بر اساس فایل و اسلایدها توسط مدیر بحران شهرداری تهران ارائه و مقرر شد مالکان و اعضای هیئت مدیره ساختمان‌های این منطقه به دادستانی تهران فراخوانده شوند.

به گفته او همچنین مقرر شد رؤسای بیمارستان‌های منطقه ۶ تهران درجلسات آینده کمیته ایمنی حاضر شوند تا نسبت به ایمن‌سازی ابنیه مورد نظر اقدام کنند.

این جلسه با عنوان کمیته ایمنی ساختمان‌های پر خطر منطقه ۶ و با حضور شهردار منطقه و نواحی شش گانه، مدیریت بحران، مسئول آتش‌نشانی، معاون خدمات شهری و مسئول یگان حفاظت شهرداری در شهرداری این منطقه برگزار شد.

نظرات بسته شده است.